Jõusaal

Pole juba ammu surfata saanud, kuna vesi on hetkel väääga külm:) Asendasin surfi mõneks ajaks Tehas Metallist AS jõusaaliga. Üritan käija 2-3 korda nädalas ja korraga 1,5-2 tundi treenimist. Esmaspäeviti on hea võimalus  sulgpalli mängida ja seekord kasutasin seda varianti. Tunnike mängimist võtab korralikult higistama ja tunnike veel jõudu peale:) Teada on , et freestyle harrastav lohesurfar on riistvõimleja merel:D Painduvusel ja jõul on suur tähtsus trikkide sooritamisel.   Läbi inertsjõu tehakse enamus lohesurfi trikkidest, kuid alati see ei õnnestu ja siis on palju abiks, kui vähe rohkem jõudu varukas on:) Soovitan soojalt peale surfamist ka venitusharjutusi teha, see aitab vältida vigastusi ja säilitab painduvust.

3 thoughts on “Jõusaal

  1. jaaaaaaa olen küll:) Loll sellepärast ma räägingi, et kui ei venita, siis olete varsti kõik samasugused nagu mina..ehhheeee

  2. Hehe, venitamine on päris tähtis. Norras sai esimest korda seda taktikat kasutatud ja aitas :) Väike soojendusvõimlemine enne sõitu ei tee ka paha
    Reisust veidi pikemalt varsti ;)