Maui II osa

Nüüd siis tagasi külmas põhjamaa kliimas, järel vaid mälestused soojast veest ja päikselistest randadest.  Eelmine kiri lõppes sellega, et pidime järgneval hommikul uuesti Jawsi vaatama minema. Kahjuks olid reedeks need suuremad lained otsa saanud ja nii jäigi meil suuremateks laineteks neljapäevased hiigellained. Reedel puhus tugev läänekas ja me läksime Kihei rannda ning veetsime oma päeva down- wind´i sõites, ideaalne wave päev, kuna lained olid  üpris suurd.  Laupäevaks pöördus tuul itta ja nii me suundusimegi Kahului  Kite- beachile.  Kite-beach on üks lahedamaid ranndasid üldse Mauil. Ranna äärne osa on flätt helesinise veega, mõnus koht freestyle harjutamiseks.  Kaugemal aga suured lained, ideaalne wave koht.  Tuul oli veidi nõrk nii et eriti trikitada ei saanud, aga sõita niisama sai täiega. Pühapäev ja esmaspäev olid tuuletud lainelaua sõidu päevad. Rentisime kaheks päevaks lainelauad ja poest ostsime juurde mõned bodiboardid ning veetsime kaks päeva Paia – Beachi randades. Pühapäev valisime veidi väiksema lainetusega ranna, kus oli parem välja sõuda ja väiksema lainega harjutada lainelaua sõitu. Esmaspäeva hommikul käisime Paia-beachi põhilises sõidukohas, kuid peale minu, Risto ja Steni keegi peale ei läinud, kuna lained olid päris kõrged. Meie aga saime vast elu esimese tõelise lainelaua kogemuse. Lõunast läksime tagasi sinna, kus eelminegi päev sai harjutatud. Bodyboard on ka üks väga lahe sõiduriist lainetes. Veidi lihtsam välja saada ja lainel sõita. Aitab ka paremini lainet valida. Teisipäeval pool meie grupist läks vulkaani otsa, kust avanesid imelised vaated Mauile ja vulkaanile. Teised aga läksid kite-beachile sõitma. Kõigil oli lahe päev, kellel siis surfates ja kellel mäe otsa ronides. Kolmapäev lahkusime Mauilt ja läksime tagasi Oahu saarele Honolulusse ning Prognoosi peale sealt edasi kohe Kahului Kite beachile. Kohale jõudes selgus, et tuult on ainult 5 m/s, kuid õhtu poole tõstis ning lõpuks sai 9m2 kitega kuni pimedani kihutatud.  Neljapäeva varahommikul ronisime lennukisse ja reede õhtuks olime kodus tagasi. Ajavahe Eestiga on täpselt 12 tundi. Rahana kehtib USA dollar. Inimesed räägivad hawaii ja inglise keelt. söök on seal päris kallis, isegi kallim kui Eestis :) , muu nodi aga odavam kui Eestis. Auto rent on üpris odav, tagatist maksma ei pea ja kindlustus ka on vabatahtlik. Inimesed on suht sõbralikud, aga USA seadused ja kord on veidi üle pingutatud iga asi on reguleeritud mingite reeglitega.  Kes soovib rohkem infi siis kirjutage mail info@fan.ee